FAQ's (veelgestelde vragen) over telefonie:

Ik heb nu een geheim nummer, kan dat straks ook?

Tijdens de installatie van uw abonnement kunt u aangeven dat uw telefoonnummer geheim moet blijven.

Kan ik een bellimiet instellen?

U kunt geen bellimiet instellen. Overigens belt u zonder extra kosten naar alle vaste nummers in Nederland, met uitzondering van betaalde 08- en 09- (service)nummers. Wilt u uw kosten verder in de hand houden, dan kunt u ervoor kiezen om alle gesprekken naar mobiel, internationaal en/of 09-nummers te blokkeren.

Krijg ik ook nummerweergave?

Nummerweergave is standaard beschikbaar. Alle moderne telefoontoestellen kunnen van deze dienst gebruik maken. Wilt u geen nummerweergave, dan kunt u dit zelf uitzetten.

Ik heb een ISDN centrale, kan ik deze blijven gebruiken?

Helaas kan de bestaande (KPN) ISDN-apparatuur in combinatie met uw glasvezelabonnement niet meer gebruikt worden. Uw bestaande telefoontoestellen, zoals draadloze DECT toestellen, kunt u uiteraard wel gewoon blijven gebruiken.

Wat is Voice over IP (VoIP)?

Voice over IP (VoIP) is de verzamelnaam voor alle telefoniediensten die over het internet worden aangeboden. Dit in tegenstelling tot de klassieke telefoniediensten POTS (Plain Old Telephony Service) en ISDN, die rechtstreeks via de telefoonkabel je huis binnenkomen.

Kom ik nog gewoon in het telefoonboek?

U krijgt een gratis gidsvermelding. Wilt u géén vermelding in De Telefoongids, dan kunt u dit aangeven tijdens de installatie van uw diensten.

fiberpoint.nl

Initiatiefgroep fiberpoint

nederlandFiberpoint is momenteel in tal van plaatsen in Nederland actief. Staat uw stad of plaats nog niet in ons overzicht en wilt u binnenkort overstappen naar glasvezel laat het ons weten via, info@fiberpoint.nl